...

Ännu en meningslös helg till ända. Har inte gjort ett piss. Kollat på tv typ. Vill hitta på något kul. Men det är som lite svårt när man inte känner någon här.
Vi var ju faktiskt på majbrasa i torsdags, men det var den sämsta brasa jag sett i hela mitt liv. Tog 45 minuter för dom att få fjutt på den. Det var fint fyrverkeri, men det höll på lite väl länge ;P Klaga, klaga, klaga. Jag vill åka till Rätan och hälsa på syster och få se deras nya hus. Lär nog inte bli förens till sommaren tyvärr. Jag SKA iaf till storumandagarna, hoppas någon annan rolig person ska dit då också så jag har någon att umgås med :P

Imorgon är det skola igen. Jobbigt att kliva upp tidigt. Men jag har det riktigt roligt där. Det blir lite ombyte från Elingbo iaf.

Nej, nu ska jag fortsätta göra ingenting. Tänkte att jag var tvungen att skriva något om mig själv, eftersom det var ett tag sen.

Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Syster

Du stillade mitt "Beccasug" en stund iaf! Jag vill att du ska komma NUUUUUU. Har du ingen långhelg snart? Kristi flygare eller pingst? Jag betalar bensinen! Jag och barnen längtar efter dig!

Kram i massor!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback