090518

Hua mig. Det är så kallt här inne på kvällen då är det bara fram med täcke och på med luftvärmepumpen.

Jag ska försöka att inte klaga så mycket på skolan :P Men det går inte alls bra nu för tiden, håller på med jävla felsökning i skåp. Det går inte bra, varken kopplingen eller felsökningen. Men men, ny dag imorgon då kanske det går bättre.
Efter skolan åkte vi och handlade på willys i Västerås, tog en hamburgare utanför. Dom har världens godaste hamburgare. Hade dom bara haft chilicheese hade det varit perfekt.

Vi åt palt till middag :D Eller Rumpeballer. :P "Snabb-palt" typ. Smakade precis som palt. Så nu ska han köpa massor med sånna när han åker till Norge. :D:D

Har hittat att man ska kunna köpa Chili Cheese på vissa affärer :O Så nu är det bara ut och leta!


Uscha nej, om man kanske skulle ta och sova.

Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill också ha "Rumpeballer", och chili cheese!!!

Hoppas att du fattar mer idag av vad du pysslar med, jag måste träna matte...



Kram

Postat av: Anonym

Hej becca tänker på dig.... ha det bra gumman... kram Janne

2009-05-30 @ 11:37:52
Postat av: Johanna

Men vafaaan... Hittar du inte till datan längre :O

Pusselipusspuss

2009-06-23 @ 18:46:26
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men FEL och UPPDATERA!!!!!!????????

2009-07-17 @ 17:01:22
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Maria

Har du inte frusit klart snart? ;-)

2009-07-21 @ 15:49:56
Postat av: Mamma

Tack, ja nog kommer jag att trivas där :)

Puss och kram Älskar dig med..

2009-08-07 @ 21:03:52
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Janne

men snälla becca nu måste det väl vara lite dags för uppdatering så man får läsa lite roligt

Kram Janne

2009-08-25 @ 20:24:30
Postat av: Maria

Meeeeeeeeeen uppdatera!!!!! SNÄLLA!!

Kram

2009-09-30 @ 09:55:01
Postat av: Joanna

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-10-22 @ 12:05:40
URL: http://lyckligprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback