090517

Norges nationaldag. Jag kommer inte gratta er, för jag tycker inte om Norge ;P

Farfat fyller år idag så vi skulle åka och gratta honom på vägen dit höll vi på att krocka, var väl typ en dm från en bil. Den kom från vänster där det var högerregel, jag kollade mig inte riktigt för. Men han skulle ha stannat, men det var lite läskigt.
Farfar blev inte så jätte glad när vi kom. Han trodde det bara var jag och pappa som skulle komma, men Therese och Tomas kom också. När Therese frågade om han hade kaffe så sa han bara att han aldrig kokar kaffe hemma, han dricker bara hos Irja eller i Västerås. Så vi fick åka hem till Therese och Tomas för att fika, utan farfar så klart. Han skulle hem till Irja och fika :P

Gud, helgen har gått så fort. Tur att det är kort vecka. Har inge lust alls, speciellt inte när man inte fattar någonting. Känns som jag aldrig kommer klara att felsöka i skåp. På datorn kan jag det med inte i verkligenheten :P

På onsdag ska jag nog ta upp mitt ps3 till huset så att jag inte behöver sitt nere i stugan för att spela :P Vilka I-landsproblem man har ;P


Nej nu ska jag fixa i ordning frukosten till imorgon.

Hyvää yötä

Kommentarer
Postat av: Syster

Hm, farfar bjöd verkligen till! ;-D

Du kommer att klara skolan, det vet jag!

Jag lever på hoppet angående kristi flygare även om jag vet att det inte kommer att bli som jag ville... :-( Saknar dig så otroligt... Jo just det: GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!

Nu ska jag bada!



Kram

Postat av: Mamma

Hej stumpan!

Hoppas gnistan om läsandet kommer tillbaka, tror på dig till 100% du är så himla duktig, bara du koncentrerar dig ska du se att det fixar sig. Tusen pussar mitt älskade barn :)

2009-05-18 @ 10:26:57
Postat av: Johanna

Haha han e så rolig ;)

Grattis i efterskott på namnsdagen, skulle skicka ett sms men jag glömde bort :(

Hoppas att det går bra på "skolan" och att det känns lite lättare snart!

Miss You

Pusselipiss

2009-05-18 @ 12:37:26
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback