090515

HELG! Äntligen! Som jag längtat :P

Började på en koppling igår, blev färdig idag. Efter det skulle jag börja felsöka i ett skåp. Jag fattar ingenting och det vore kanske bra om man visste hur instrumentet som man använder funkar också. På måndag måste jag fråga om hjälp :P

Vi grillade till middag, mums! Det var sjukt gott. Pappa gjorde en potatissallad till, det är så mycket godare med hemmagjord än köpt :D

Haha, Sara ringde vid halv sju typ, missade det totalt så klart :P Ringde upp vid halv åtta, då var hon fullt upptagen med bingo så hon skulle ringa upp i pausen. Visst, jag lämnade telefonen i köket och gick och kollade på tv. Hon ringde fyra gånger, men jag missade alla :P Nu skulle hon ringa efter bingon, så jag har mobilen bredvid mig nu :P


Gud, jag är så trött. Blir nog en tidig kväll ikväll.

Hörs imorgon. Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Syster

Det är ju tur att du svarar till sist!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback