090514

Oj. Jag glömde helt bort att blogga igår. Så jag får försöka skriva två idag ;P

Började med att felsöka i relä på datorn igår, satt i flera timmar och visste inte hur man skulle göra. Sen efter lunch släppte det och började gå skit bra :P Det var nog för att jag åt så god lunch, det var två stycken som skulle åka in till stan och äta eftersom det var friskvårdstimme, dom frågade om vi ville följa med. Självklart ville vi det :P Åkte till Café Gränden, hur god mat som helst. Jag åt grillad fläskfilé med pommes och bea. Riktigt tjocka pommes. Mums! :D

Till middag gjorde vi paj, vi har pratat om det hur länge som helst. Så nu gjorde vi det. Det blev broccoli, skinka och svarta oliver i. Det blev riktigt god.

Största anledningen till att jag inte bloggade igår var nog att det var fotboll på tvn :P Det är så spännande nu, bara 2 matcher kvar på säsongen. Det såg ut som om att United skulle förlora mot Wigan, men dom lyckades vända och vinna med 1-2. Så nu har dom riktigt guldläge, bara en poäng till och ligatiteln går till Manchester. Så på lördag mot Arsenal smäller det! Hoppas dom vinner där så dom får vinna titeln på Old Trafford :D

Nej nu måste jag nog börja felsöka :P Sitter ju på skolan. Men vi hörs senare idag.

Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Syster

Men gud så tråkigt med fotboll...

Undrar om det kansle blir paj här till middag idag?



Kram, saknar dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback