090512

Usch. Det var en jobbig kväll igår. Vet inte än hur det blir. Vill inte. Får se.

Idag kom pappa hem. Det var roligt, förutom att jag typ inte hade städa något alls :P Så medan han gjorde maten så dammsugade jag och fixade med disken.

Idag var dagen då jag skulle sätta tillbaka min piercing i tungan hade jag tänkt. Så för inte allt för längesen så kokade jag dom och jag trodde inte det skulle ha växt igen något. Men det hade det. När jag försökte pressa gjorde det skit ont. Men det var så jobbigt att ta det första gången så jag vägrar göra det igen, så jag pressade fast det gjorde ont. Tillslut fick jag igenom den. Men tungan är fortfarande super svullen och nu fick jag ont i sidan av tungan. Vet inte jag förstörde någon nerv eller något, skulle inte bli speciellt förvånad. Helt sjukt hur fort man vänjer sig vid att inte ha den i, det känns nästan som när jag nyss tagit den. :P Den känns stor och klumpig.  :P Får se hur det gå nu om det går ner. Annars får jag väl ge mig och ta ur den för att sedan ta om. Men jag vill inte!

Kollar på kvalet till ecs. En del låtar är helt sjuka, men jag gillar Copycat och Andorra.


Nu räcker det. Har inte så mycket att säga. Eller jo det har jag nog med orkar inte skriva :P

Hej då

Kommentarer
Postat av: Syster

Tänker på dig och hoppas att det ordnar sig...

Ang. tungan så får du ta ut den om det inte ger sig...



Kram

Postat av: Linda

min tungpiercing växte inte igen på nästan ett år :O jag har den i nu igen :D hoppas svullnaden går över! när kommer du hem igen? :D

2009-05-13 @ 18:33:02
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback