090510

Höll nästan på att glömma att blogga :P Skulle just gå och lägga mig då jag kom på att jag inte skrivit något idag. Inte för att det finns något att skriva om :P

Grilla igår, gick iaf rätt så bra. Tror det var lite för kallt, skulle ha väntat lite längre. Men köttet blev färdig och det smakade riktigt gott :P Även potatisen blev bra. Hade olja den här gången så dom blev inte så torra och hårda :P

När jag vaknade imorse var jag så sjukt sugen på scones. Så det var bara att åka på affärn för att köpa mjölk, skulle även köpa potatissallad till lunchen imorgon. Men så klart lyckades jag komma hem utan. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha till köttet till lunchen imorgon :P Kanske går och köper en sallad för en femma på restaurangen.
Sconsen blev iaf jätte goda, åt dom och kollade på fotboll :D United vann derbyt mot City med 2-0. Snart är liga guldet säkrat :D

Jag vet inte riktigt om det ska bli roligt att gå till skolan än. Har inte bestämt mig än. Ska försöka tänka att det ska bli kul.

Jahaja, det var väl ungefär min dag. Scones och sport :P

Oyasumi nasai. Sayonara

Kommentarer
Postat av: Syster

Härligt med scones men sist jag gjorde såna hade jag i lite för mycket salt... Blä blev det då!

Angående skolan så är du ju snart klar!! Jag däremot har matteprov den 29 och har inte öppnat boken sen januari... skäms på mig Jag har verkligen inte haft tid!



Kram

Postat av: Janne

ha det bra och lycka till i skolan Becca... saknar dig kram Janne

2009-05-11 @ 17:42:21
Postat av: Johanna

Tänker på dig stumpan Min <3



Många många Kramar

2009-05-11 @ 20:25:02
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback