090509

Jahapp. Då har man varit hos farbror doktorn. Helt sjukt egentligen. Jag fick en tid där 14.45, kom dit vid halv. Det första jag fick göra var att betala 220 kr. Sen fick jag sitta och vänta i en halvtimme. Kom in till doktorn och han frågade vad som var fel. Så jag sa att jag hade ont i tungan, då frågade han mig om det var en infektion, hur ska jag veta det :P jag går ju till honom för att han ska veta :P Men jag sa att jag trodde det. Sen kollade han på tungan i 2 sek och sa att jag skulle gå antibiotika. Det tog typ 2 minuter. Sjukt att det ska kosta så mycket för att se läkaren så kort tid. Hade det inte blivit bättre tills på måndag skulle jag ringa husläkaren. Åkte på apoteket för att hämta ut medicinen, 202 kr blev det! Dom tror tydligen man är gjord av pengar. Passade även på att köpa en fästingpenna.

När jag ändå var där så kunde jag ju lika gärna handla på ICA Maxi. Skulle bara ha tidningen och godis. Kom ut därifrån med massa annat med inget godis. :P Så jag fick svänga in på Willys. Köpte mer kinderägg :P Men äntligen! Efter 9 paket med tre pack kinderägg har jag fått Kung Julien!




Nu ska jag ordna lite med disken. Tommy skulle komma och kolla på fotboll sen och den ser ut som ett bombnedslag :P

hejvejs

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS till gubbarna :)

Ja inte är det billigt att bedöks fsrbror doktorn....hm

Hoppas det blir bra nu mitt hjärta. Puss

2009-05-09 @ 17:05:35
Postat av: Syster

Tur att du har en så klok storasyster och skönt att det löste sig även om det blev en dyr affär! :-D Härligt med gubbarna, har du alla eller (enl. pilarna ser det ut som att du saknar två...)??





Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback