090508

Aaj, jag har så ont i min tunga. :( Tror jag fått typ en infektion eller något. Skit svårt att äta. Undra om apoteket har öppet på lördagar. Hm. Tåls att tänka på.

Har varkligen lyxat till det idag, Till frukost köpte jag en räkmacka, hur god som helst. Sen när jag åkte hem så svänge jag förbi max och köpte med mat hem. Mums! Ibland får man vara lite lat och inte laga mat.
Det ska bli spännande att se hur det går imorgon då jag ska försöka mig på att grilla, första gången som jag ska försöka grilla, någonsin ;P

Det kändes lite bättre idag på skolan. Jag förstod lite, så det går åt rätt riktning.

Började kolla på Sverige-Kanada men när det stod 0-3 bytte jag kanal och kollade på Hell's Kitchen istället. Mycket mer spännande :P Nu ser jag på Never Been Kissed, den är så rolig. :D Funderar på att gå och sova snart. Börjar bli rätt trött.

Jaja, det var nog allt jag hade att berätta idag. Hörs imorgon igen.

Auf Widersehen!

Kommentarer
Postat av: Syster

Håller tummarna för dig angående tungan, 1177 är ett bra nummer! :-D

Jag vill också ha Maxmat!!!! Aj lööv schillischiiis!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback