090507

En ny dag, nya bekymmer.

Min dag började så jätte bra. För sov mig och vaknade krin 08.10-08.15 och vi börjar 08.00. Kom iväg så jag var där vi 09.00. Dagen gick skit segt, det jag läser är apla tråkigt, lunchen var torr och smaklös och jag har absolut noll motivation just nu. Tur att det är fredag imorgon.

Det är ett mirakel varje dag när jag kommer hem och Ymer är kvar i hundgården :P Han har lyckats grävit så den har blivit lite sne, men än får han inte upp den. Jag var ju så smart imorse så jag knöt en knut på en ståltråd och eftersom Ymer är och drar i den i hans rymningsförsök så satt den ganska hårt när jag kom idag. Fick stå hur länge som helst med att försöka få upp den. Så note to self : Knyt inte knutar på ståltrådar.

Jag hade tänkt lägga upp en del bilder. Har inte lagt över bilder sen i november, så det var en del bilder. När bara några hade kommit över på datorn var batteriet slut i kameran. Så det blir inte så många bilder.

Precis när jag skulle börja fixa med bilder började blogg.se att jävlas. Men nu ska vi se om det inte kan bli en eller två bilder.




Mys i soffan <3


Ymer älskade "sin" säng.


Äckel-Tuva ;P


Min mamma <3


Tedde-älsk! :D <3


Kompisar ibland.


Det var typ alla bilder som jag fick över till datorn :P


Nu ska jag nog sova snart. Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, Ymer är lite lurig!

Vad fina bilder du lagt ut!!! Längtar ju inte alls mer då... :D



Kram

Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 21:31:11
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback