090506

Det är inge roligt att blogga så här ofta, för då får man inte lika många kommentarer på varje inlägg. Har man tur kan man få en (1) kommentar. När man skriver typ en gång i månaden så får man typ fem kommentarer :P

Idag har inte varit någon bra dag. Har tappat all motivation just nu. Fattar ingenting av det jag håller på med. Men men. Det vänder väl imorgon föroppningsvis.

Det var så gulligt förut. Då jag var nere på toan så kom både Ymer och Pixie. Hon var jobbig som vanligt och Ymer la sig ner. Helt plötsligt går Pixie fram till Ymer och lägger sig mellan hans ben, han låg på sidan så benen var då också åt sidan. Hon pressade sig mot hans mage och riktigt mös. Det var så gulligt! Men som vanligt hade jag varken mobil eller kamera så jag kunde ta kort. Jag försökte säga åt Ymer att ligga kvar medans jag gick och hämtade kameran, när jag vänder mig om för att gå tillbaka till toan ser jag Ymer stå i dörröppningen och kolla på mig som om jag vore dum i huvudet ;P
Så nu ska jag försöka ta med mig mobilen så fort jag lämnar ett rum :P

United vann! Jag var inte orolig för en enda sekund. Nu ser jag på Chelsea - Barca för att se vilka United får möta i finalen. Just nu leder Chelsea med 1-0. Men det spelar ingen roll vilket lag som går vidare. Jag är helt övertygad om att United vinner CL :D

JÄVLAR! Jag har ju stekpannan på spisen!!


Nuså. Smöret var svart i stekpannan :P Tip(p)s, lämna inte stekpanna på spisen och sen gå och kolla på fotboll :P

Jag har börjat köpa kinderägg med Madagaskar figurer, men det går inge bra. Jag har två Gloria, två pingviner, två Melman och en Alex. Den enda jag vill ha är ju Kung Julian! Att det ska vara så svårt?! Jag kommer bli ruinerad.

Nu kom Pixie och la sig på min hand så det är lite svårt att skriva. Lika bra att sluta nu.

Hörs imorgon igen. :)

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men om du har med dig kameran överallt så kommer dom inte ligga sådär sött! Så är det alltid ju ^^

Dom vill ju helt enkelt att det bara är du som ska få se :P

Postat av: Emma

Rebecca, du får inte sluta skriva! :D

2009-05-07 @ 07:46:02
Postat av: Syster

Om jag lovar att kommentera varje inlägg fortsätter du blogga ofta då??



Kram

2009-05-07 @ 08:39:34
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh va typiskt, så är de ju jämt.. =(

Lägg upp lite bilder :D



Och fortsätt blogga...



Puss

2009-05-07 @ 14:26:04
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha ha, jag när man behöver kameran som bäst så ligger den oftast låångt borta. Kul att du bloggar oftare, sluta inte med det.



Jag tycker du är jätteduktig som kämpar på med utbildningen, du får peppa dig med att den snart är slut o då är du fri att åka å hälsa på vem du vill när du vill, om du inte får ett jobb förstås ;-)



Stor kram

2009-05-07 @ 22:52:24
Postat av: Maria

Skrev ett längre inlägg nyss men det verkar ha försvunnit, heja becca snart är utbildningen slut och då kan du hälsa på vem du vill när du vill och ladda batterierna, om du inte får ett jobb förstås ;-)



Kram

2009-05-07 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback