090504

Det är faktiskt inte så jobbigt att blogga lite varje dag. Ska nog försöka göra det. Får se hur länge det håller. Förmodligen bara idag ;P

Idag har jag gjort prov på elekronik, första delen. Massa resistorer, dioder, kondensatorer, transformatorer, spolar mm. Det kändes som jag blev godkänd. Men man vet aldrig. Vet att jag iaf kommer ha två frågor fel, för dom svarade jag inte ens på ;P

Efter det fick jag börja med elkompetensen bb2. Då blir det massa elarbeten och grejer. Lite annat än att bara sitta och läsa i en bok. Så det blir nog roligt.

Vi var även och storhandlade, eftersom pappa åker och jobbar imorgon. så nu har jag mat för en vecka. Men jag kommer nog lyckas leta mig till affären varje dag iaf :P Brukar bli så. Får se om Ymer är kvar i hundgården när jag kommer hem, pappa var och lagade den idag. Svetsade och grejade :P Spännande.


Nej nu ska jag gå och fixa min matlåda tills imorgon, så jag får sove en extra halvtimma imorgon <3

God natt.

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack för igår! ;-) Kram

Postat av: Johanna

Jaa... Fortsätt blogga =)

Vill ju ha nått att läsa!!!

Hoppas att du hittar nån hundvakt :)



Miss Youuuu

2009-05-05 @ 11:50:40
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback