090505

Oj. Nämen nu är tappen är ur tunnan, flera dagar i rad med inlägg! :O

Haha. Jag gjorde ju prov igår. Det var typ 47 max och 28 för godkänt. Vad tror ni inte jag fick? Jo, 28 såklart xD Det var några slarv fel och jag hade räknat från fel håll på en resistor xD

Nu är man ensam igen. Det är skönt i några dagar, sen börjar det bli långtråkigt. Pappa snodde min viasatbox till sin husvagn så nu har jag inga kanaler i stugan, så jag får nog sova på soffan eftersom det är fotboll och den slutar så sent.

Det finns en person på min skola, hon är så duktig på att prata. Det är apla svårt att säga något, för det kommer ord hela tiden hur hennes mun. :P Hon är nog tom värre än Sara på att prata. Med Sara kan man säga saker ibland iaf ;)

Nej, nu ska jag äta min mat innan den kallnar. Skulle ha ätit pyttipanna, men eftersom det är fotboll och United spelar så måste man ju lyxa till det, så det blev hamburgare istället :D :P

Nu börjar fotbollen snart.

Hejvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback