...

Jag känner bara för att skriva upp allt som jag saknar just nu :P

  • Jag saknar min mamma, mina syskon och alla barnen. Det känns fortfarande konstigt att inte bo nära dom. Att inte träffa Johanna typ varje dag.
  • Lucifer och Hin Håle.
  • Tiden då både jag och Christine bodde i Östersund och umgicks typ varenda dag.
  • Gävle. Våran balkong som vi hade, med världens bästa rökar soffa. City festen och Sätra.
  • När Joanna bodde i Iggesund och vi sågs rätt ofta. Jag hade jätteroligt varje gång vi sågs.
  • Klassen i Gävle. Prata HP och bara flumma typ jämt. T.om Tyska lektionerna, eftersom jag hade rätt roligt med Natasa. :P
  • Bordet. Ni gjorde gymnasiet hur roligt som helst!
  • Lisa, vi kunde prata om allt och hade alltid roligt tillsammans.
  • Thailand, det var så varmt och skönt. Roligt hade jag det också där.
  • Och Tedde. Min lilla tjockis.
Finns säkert tusen saker till. Men jag börjar bli trött och mitt huvud alldelens konstigt :P

Nu ska jag snart sova, kommer vara helt död imorgon. Den här sommartiden dödar mig -_-

Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag saknar också!!



Kom och hälsa på oss snart!

Postat av: Syster

Jag saknar dig MASSOR!!!!!! Vill att du ska komma NU! Kram

2009-03-30 @ 09:10:18
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker också de känns konstigt att vi inte ses varje dag =(

Tänker fortfarande att du bara är och hälsar på där nere och att du snart är hemma igen.. =(

Saknar dig stumpan sååå mycket sååå mycket!



Älskar Dig

2009-03-30 @ 21:23:12
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar och älskar dig så gränslöst mycket, du är mitt vackra smycke. Jordens alla kramar och pussar mitt älskade barn.

2009-04-01 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback