Utmaning

Blev utmanad av Linda och eftersom jag inte har så mycket annat för mig.


Fyra tv program jag brukar se:
How i met your mother
Lost
L Word
Scrubs

Fyra saker jag gjorde i går:

Var i Västerås

Sov en stund på kvällen

Duschade

Kollade på fotboll


Fyra saker jag längtar till:

Östersund

Sommaren

Ett jobb

Pengar imorgon! :D


Fyra saker som står på min önskelista:

Ny bil

Wii fit

Åka till Östersund

Hitta ett jobb

 

Fyra saker jag avskyr:

Diska

Bråka

Ha tråkigt

Åka tåg


Fyra saker jag tycker om att göra:

Köra bil

Spela skip-bo

Se på film

Sova

Fyra saker jag åt i går:

Kräm med mjölk
Korv med bröd
Ben & Jerry glass
Varma mackor


Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:

Mamma
Johanna
Sara
Hin Håle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback