...

Utmanad av Linda.

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Lindas otäcka:
1. Rå köttfärs på knäckebröd -
Skulle nog våga äta, men inget jag skulle vilja.
2. Rotmos - Jag älskar rotmos :D
3. Kroppkakor - Hm, det ser ut nästan som palt. Så då kanske det är gott.
4. Tunga - Tunga är något som jag också älskar, hur gott som helst.
5. Leverstuvning - Usch, det skulle jag aldrig äta.

Mina otäcka:
1. Blodpudding
2. Leverbiffar
3. Ärtsoppa
4. Bruna bönor
5. Isterband

Jag utmanar:

Johanna
Sara
Mamma
Hin Håle
Lucifer

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat, hoppas allt är bra, älskar och saknar dig så mycket.

Puss & Kram

2009-02-21 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback