...

Jag har nog legat i HP-koma sen den sista boken kom ut på svenska. Har inte läst någon utav böckerna, knappt sett på filmerna eller läst någon fiction. Men så förra veckan började jag lyssna på Snapecast en podcast som bara handlar om Snape. Efter det har jag börjat lyssna på Deathly Hallows på ipoden och köpte De Vises Sten. Så på dagen lyssnar jag på DH, när jag kommer hem läser jag lite i De Vises Sten och sen innan jag ska sova läser jag Snape/Hermione fics. Jag känner riktigt hur jag har saknat detta.

Jag är HP-fan in i själen och naturligtvis Snape-fan <3

Kommentarer
Postat av: Linda

:-D

Postat av: Mamsen

Hej stumpan!

Tänk filmen vi såg igår slog nog rekord i att vara lång vi missade en bit på slutet men tror att den var 8-9 timmar lång!!!!!!!!! Phu....

Vi hörs väl senare idag.

Puss och kram mitt hjärta.

2008-09-24 @ 09:40:23
URL: http://piaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback