Blubb blubb

Har varit till Östersund och tillbaka. En jävla resa till Hörnösand. Men fick träffa Lucifer och vila lite, sen gick det som smort till Ösd. Hade jätte roligt där. Så kul att träffa folket där igen, det behövde jag. Tack. :D
Orkar inte skriva allt som hände. Men det var så roligt.
Åkte till Rätan, stannade där i några dagar för att umgås med dom. Johanna och mamma kom dit också. :) Roligt roligt.
I onsdags åkte jag hem igen, tråkigare väg än den över Loos och Falun får man leta efter, det är så man somnar nästan :P

Igår låg jag typ bara och kollade på tv, jagade pengar till bensin och mat :P Fick betala med 10:or och 5:or ;P Men det gick ju det också.

Idag har jag eldat bräder hela dagen, så grymt tråkigt. Det är roligare att se färg torka. Har typ inga ögonbryn, ögonfransar eller armhår kvar. Mina toppar är ganska svedda också. Skulle ha tagit av mig byxorna så hade jag sluppit raka benen :P
Vid halv sex åkte jag och hämtade "Det", en 12 veckor gammal kattunge :D:D Vet inte om det är en hon eller han. Därför säger jag "Det". Har inte kommit på något namn än.

Förslagen jag har är:

Det (Jag röstar för det :P)
Isa
Bellatrix
Yrrah (:P)
Buffy
Willow
Severina

Någon annan som har något förslag?

 



Lägger in mer bilder på min bilddagbok http://season.bilddagboken.se

Nu ska jag se på Bernard och Bianca och mysa med Det.

Hejvejs. ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vilken sötnos =) Kanonfina bilder.

Kul med uppdatering!



Om Vipern va till dig? You Wish ;) Hahaaa



Puss & Kraaam

Postat av: Joanna

Men nu saknar ju jag mina kattkräk ju. Var du tvungen att lägga upp bilder på din det? :P

Och förresten kan du inte kalla honom/henne för det. Jag har ett mycket bättre förslag, och jag röstar på det. Britt-Håkan!! Så det så!

2008-09-06 @ 00:08:44
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Syster

Å, vill också ha katt ju men det vill inte sambon! suck



Kram

2008-09-06 @ 08:57:50
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag skriver precis som syster :P jag vill också ha en katt men inte min sambo :( värdelöst skit :P

2008-09-06 @ 11:56:59
URL: http://nalaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback