...

Moster igen! :D:D Lilla Elli kom i veckan. Har totalt glömt bort att skriva det här. Haha. Jag är så trött på kvällarna att jag knappt vet vad jag heter, än mindre vad bloggen heter ;P

Är super glad för Saras och Thommy skull, äntligen en tjej :D Även fast ni ljugit för mig och sagt att det varit en hundvalp. Jag blev lite besviken ;(

Till veckan så åker jag till Östersund, förhoppningsvis redan på tisdagskväll så jag är framme på onsdagsmorgon. Pixie får följa med, har ingen som är kattvakt. Hoppas bara det går bra på tåget och att hon inte skriker och kissar massa. :P Men det ska nog gå bra.
Ska bli så roligt att träffa alla. Har saknat alla hur mycket som helst, känns som om det var en evighet sen jag var där sist, men det är inte mer än en måndag drygt.

Ni får höra av er om ni vill hitta på något, blir där tills på måndag om allt går som det ska :)

Nej nu ska jag nog sova eller jag ska röka först och sen sova. Eller kolla på film. Har inte bestämt mig än. Dagarna som jag orkar vara uppe så här länge är så pass få att jag vill ta vara på varenda en ;P

Jag kanske ska fortsätta sticka lite :D

Hejvejs

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha :P jag vill också åka till östersund! har du fått tag på nått jobb ännu?:) annars får du komma till örebro och hälsa på mig nått :D

2008-10-05 @ 16:20:16
Postat av: Mamsen

Åh, vad jag längtar ska bli mysigt att träffa dig och lilla Pixie =)

Puss och kram

2008-10-06 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback