Dumdidum

Utmanad av Johanna

Vad ska du göra i helgen? Lär nog bara bli att slappa och bossa över husbygget :P
Vem ringde dig senast? Mamma.
Senaste piercingen? Sidan av underläppan.
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Ingen aning.
Har du fått en komplimang idag? Är ganska ensam här. Men Ymer slickade mig i ansiktet, så jag tar det som en komplimang :P
Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? Nja, jag vet inte :P
Vilka länder har du varit i? Norge, Turkiet, Grekland, Bulgarien, Thailand. Mellan landade även i Förenenade Arabemiraten, men vet inte om det räknas. Var bara på flygplatsen i någon timma sammanlagd.
Är du kär?  Nej, eller jo i Bill. Vampyren från True Blood :D
Vad har du ätit idag? Mackor, kotletter och pommes och lite chips.
Vad var den sista drömmen du minns? Det var nog att jag inte kunde köra min bil. Den var för liten. En riktig mardröm :O
Husdjur? Ett Ymer som är 3 år. Blandning mellan Schäfer och Sibirien Huskey. Ett Pixie, bondkatt som är cirkus 5 månader.
Har du pojkvän/flickvän? Inget.
När spydde du senast? Hm. Det var nog när jag firade min födelsedag.
Vem var du i Stockholm med senast? Klassen från Gävle.
Vem var du i Gbg med senast? Never been there.
Vem såg dig gråta senast? Mamma.
Vem såg dig skratta senast? Ymer och Pixie. Går ofta och skrattar för mig själv. Galen? Jag? Nejdå. ;)
Vilket humör är du på nu? Ganska trött. Men har ingen lust att sova.
Vilka festivaler ska du på? Ingen.
Vem vill du kyssa nu? Hm. Bill <3
Vad vill du helst göra nu? Röka tror jag.
Favoritsport? Fotboll helt klart. Fast tennis är rätt roligt det med. :D
Antal ärr på kroppen? Har aldrig räknat dom.
Antal blåmärke på kroppen? Några styckna.
Favoritspel? GTA VC/SA, Monopol och Fifa 07.
Vad har du gjort idag? Sovit, ätit, kollat på massa tv-serier, kollat på fotboll, gått med Ymer bland folk (:O) och städat lite faktiskt.
Vad ska bli kul? Att pappa kommer hem imorgon.
Vad sa du till någon senast? Hej då till pappa på telefonen.
Vad står det i dina 2 senaste SMS? Skickade eller mottagna? Vi tar skickade, hade så långa på mottagna :P
"Haha. Ja det blir jättebra det :P"
"Haha. du måste ha spelat bra musik :D"
Värsta Känslan? Att förslora nån man älskar.
Bästa känslan? Kärlek.
Din första tanke när du vaknar? Snooze!
Vilken ringsignal har du på din mobil? För det mesta är det ljudlös, annars United Road med jag vet inte vem :P
Har du någonsin varit kär? Jodå.
Vad har du på dina väggar? Tavlor och massa skit.
Vad har du under sängen? Har ingen säng. Bara en madrass på golvet som jag inte sover på :P
Ser på? Tv? Eller mest datorn då.
Lyssnar på? Inget just nu. Datorns surrande.
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Farmor eller min morfar.
Vad vill du bli när du blir stor? Så rik så jag bara kan glida genom livet.
Hur skulle dina vänner beskriva dig? Eh. Vänner?
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? Hm. När jag slutade skolan kanske. Neej, när jag tog körkort! Helt klart.
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Fotboll.
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Hm. Alltså, jag vill gärna ha kvar alla mina kroppsdelar, men det som är innanför kan jag klara mig utan :P
Vilken superkraft skulle du vilja ha? Osynlig.
Vad är du beroende av? Cigaretter, bilen, cola och familjen.
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Cigaretter och sprit, då kan man supa så mycket att man glömmer att man är på en öde ö!

Jag utamanar
Linda
Nathalie
Karro
Emma




Var med Ymer till en psykolog typ :P
Det gick väl ganska bra :P Fick saker som jag ska träna på, men förstår inte riktigt hur det ska hjälpa dom sakerna som jag verkligen behöver hjälp med :S



Har börjat kolla på en ny serie. True Blood heter den och handlar om vampyrer.
Kan verkligen rekomendera den, den börjar sändas här i Sverige imorgon på Canal+, kl 22.00. Jag fick tag i den på ett mindre lagligt sätt. Men jag ska ändå spela in avsnittet imorgon :D



Den är sjukt snygg den här bilden.



Sjukt snygge Bill ;P




Nu orkar jag tyvärr inte skriva mer, Pixie ligger i min ena hand. Så det tar så lång tid + att är jobbigt att skriva med en hand :P

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kul att du skrivit lite, ska iväg till sjukgymnasten strax, ha det got mitt älskade barn.

Puss

2008-10-22 @ 08:14:43
Postat av: nathalie

jag ska.. ikväll eller nåtT:P

2008-10-22 @ 11:34:23
Postat av: linda

hahha "pixie ligger i min ena hand" XD

jag gör utmaningen sen! :D

Postat av: linda

föresten, du fick till svart text till slut! :D

2008-10-22 @ 18:59:46
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/
Postat av: Johanna

FLYTTA HEEEEEEEEEEEM <3

2008-10-23 @ 19:43:36
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hohoooo

Hitta ru inte längre till datan eller???

2008-11-03 @ 17:51:38
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: nathalie

det var sjukt trevligt:) det får vi göra flera gånger! dags att uppdatera lite snart tror jag också:D

2008-11-04 @ 18:30:36
Postat av: Emma

Nej, jag är inte nöjd! :( tog ju sån tid :( DU FÅR JU INTE HA NÅGOT LIV :|

2008-11-11 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback