...

Dags att skriva lite igen. Har inte blivit alltför mycket den sista tiden :P

Jag har varit hos psykologen med Ymer två gånger, hon har visat hur jag ska göra när det kommer folk och hur jag ska göra för att aktivera hans hjärna lite. Sist så jobbade vi med hundmöten och andvände klicker som hjälpmedel. Det gick rätt så bra när man fick hans uppmärksamhet innan han hann hetsa upp sig. Klicker fungera bra, lätt hjälpmedel för att få hans uppmärksamhet snabbt.

Har även varit till Örebro och hälsat på. Fick se Joanna och Patriks nya lägenhet. Jättefin var den :D Fick även hjälpa till att flytta ;P Min rygg mådde bajs i några dagar efter det. :P Den är inte så van sånt arbete. Joannas mamma var där. Trevligt att träffa henne. Det var ett tag sen :)
Åkte och hälsade på Nathalie och Klas när jag ändå var där nere. Sjukt fin lägenhet hade dom. Så snygga tapeter. Roligt att ses. Det var ett tag sen :)



Satt på
Eniro.se igår och kollade på flygbilder på Elingbo och Östersund. Det var roligt. Så nu ska jag visa vart jag bor :D Vid det röda bor jag :D :P Mitt i skogen.





Har valt en tapet idag till huset :D Den var apla snygg!





Nu har jag skrivit lite. Orkar inte skriva mer :P Kanske lägger in bilder på tårtan och räckmackan som jag gjorde till pappa som grattis på farsdag :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh va roligt med lite uppdatering =)

Längtar sååå tills du kommer



Puss

Postat av: Syster

Kul att du uppdaterat! Det är så tråkigt att inte veta vad du pysslar med...

När kommer du och hälsar på? Barnen saknar moster, särskilt Hugo.



Kram

2008-11-12 @ 08:40:09
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

Gordmorgon ;D

2008-11-12 @ 08:43:53
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: nathalie

FAN VA SNYGG TAPET :D nu blir jag lite avis här :D men ja, det var trevligt :) vi får ses lite oftare, vi bor ju inte allt för långt ifrån varandra så :D

2008-11-12 @ 10:46:46
Postat av: Karro

ja den va verkligen apla-snygg:P hihi bra ord de där^^

2008-11-12 @ 16:18:58
URL: http://kolsyrran.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hej gumman!

Ursnygg tapet =) Puss på dig

2008-11-12 @ 17:07:34
Postat av: Murki

APLA!!!!! :D:D:D:D

2008-11-12 @ 23:54:01
URL: http://murchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback