Ehh...

Jag hittade mitt gameboy colour när jag letade i mina kartonger :D Så nu sitter jag och spelar pokemon :P Jag blev sjukligt glad när jag fångade en pikachu. Jag blev lite rädd för mig själv efteråt :P Jag kanske borde skaffa mig en hobby. :P Men jag är lite ledsen, jag letade i mina kartonger efter fifa 08. Men hittade det inte :( Har ingen aning om vart det kan vara. Jag som var så sugen på att spela.

Nåväl. Nu ska jag spela pokemon :P


Glömde säga. Jag döpte picachun till Voldemort ;P Även mina andra pokemon har hp-relaterade namn :P

Kommentarer
Postat av: janne

hej becca du kanske har det i kartongerna här hemma.. Hoppas det om du inte hittar det. Kramiz... Janne

2008-11-22 @ 00:27:57
Postat av: linda

haha mupp :D

Postat av: Mamma

Meeeen det blev ju superbra i rummet :-D

Lääääängtar till du kommer hem så jag får prata med dig mitt hjärta!

2008-12-08 @ 16:24:44
Postat av: Mamma

Nu är du snart hemma, åh vad jag längtar till du kommer. Bamse kram

2008-12-17 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback