så mycket sport...

... så lite tid och kanaler =/

Massa roligt i veckan :D

I söndags så vann Manchester United sitt 17 liga guld :D:D:D Fullständig lycka!
Elfsborg vann i måndags mot IFK Göteborg med 3-0 :D:D:D Lycka!
Henrik Larsson till EM :D:D:D Ännu mer lycka!
Sverige till Semi i VM :D:D:D Lycka, lycka, lycka!

På onsdag är det CL-Final, Manchester United - Chelsea. Man Utd vinner lätt!!






Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär?
Kanske, får se.
Hur tidigt stiger du upp? 07.15 eller 10.30 på vardagarna, helgerna när jag vaknar :)
Vem/vilka vet mest om dig? Joanna och Christine
Gillar du att slåss? Nja, det gör så ont.
Vad ska du göra ikväll? Fixa inför redovisningen imorgon.
När var du senast full? Ujuj. Det var ett tag sen, 2 - 3 månader sen?
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? Ingenstans just nu :D
Är du bra på att måla? Nej, jag skulle vilja.
Vem kramade du senast? Ann.
Vad längtar du till? EM :D
Vad heter dina husdjur? Tedde och Morris ;)
Har du körkort? Inte än, men snart hoppas jag.
Favoritgodis? Choklad.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska
Sparare eller slösare? Slösare, pengarna bara rinner mellan fingrarna. :O
Har du några homosexuella vänner? Nån bekant bara.
Bio eller promenad? Bio.
Är du kittlig? Jodå.
Rädd för insekter? Dom är läskiga :S
Anser du att du är stark? Starkast i världen?



JAG ÄR:
Blyg: Ja, man skulle nog kunna säga det.
Smart: Nja, nej.
Långsam: Ibland :P
Stressad: Inte så ofta faktiskt.
Tålmodig: Hm. Nja, beror på situatuionen.
Djup: Ibland kan jag nog vara det.
Öppen: Inte allt för ofta.
Ärlig: Ja, för det mesta.
Positiv: Det brukar jag vara.
Rolig: Jag tycker jag är roligast i världen :D
Ansvarsfull: Beror på vad det handlar om.

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det har jag nog.
Förlorat en bästa vän: När jag var mindre, men nu är vi bästa vänner igen.
Sagt att jag älskar en kompis: Ja.
Sovit med en killkompis: Ja.
Sovit med en tjejkompis: Ja.
Pussat en av samma kön: Jaja.
Slagit en kompis: Det har hänt. :P
En kompis som vet allt: Nej.
Berättat hemligheter: Ja.

JAG HAR
Blivit sårad:
Nej.
Haft stadigt förhållande: Nej.
Krossat någons hjärta: Det vet jag inte :P
Gett någon ditt hjärta: Nej.
"Playat" någon: Nej.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej.
Varit otrogen: Nej

FAVORIT:
Låt just nu:
Ironic - Alanis Morissette.
Pryl:
PS3 och datorn <3
Film: Lost in Translation.
Bok: Harry Potter :D
Lärare i skolan: Anders och Max.
Plats: Stugan.
Frukt: Clementiner.
Dricka: Cola.
Ha på mej: Jeans.

JAG HAR
Opererat mig: Nej.
Cyklat omkull: Ja, många gånger.
Sjungit i duschen: Alltid :D
Hoppat bungyjump: Nej, men jag vill :D
Fobi för något: SPINDLAR! :|
Sett någon dö: Ja.
Varit på begravning: Ja.
Sagt att jag hatar någon: Ja, flera gånger.

LIVET:
Svart eller vitt: Svart.
Skriva eller tala: Skriva.
Öl eller cider: Cider.
Nagelbitare: Ja.
Mobil eller ipod: Svårt att välja.
Snygg eller charmig: Charmig.
Lösgodis eller choklad: Lösgodis.
Frukt eller grönsaker: Frukt.
Film eller serie: Går inte att välja.
Festa eller softa: Softa, är inte så mycket för det där med fest :P
Sommar eller vinter: Sommar.
Fredag eller lördag: Lördag! :D
Ljus eller lampa: Ljus.
Kärlek eller vänskap: Blandning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sagt att jag hatar någon: Ja, flera gånger.

2008-05-14 @ 23:21:02
Postat av: Emma

meen, cepekommentarsgrejs som inte funkar.. skulle varit en pil efter och sen stå apla eva?

2008-05-14 @ 23:21:40
Postat av: Lucifer

Beelzebub.. du är min bästa vän å jag är jätte ledsen för att jag har haft så lite tid att prata med dig, jag saknar dig massor å tänker på dig hela tiden.. ja fattar inte att ja är så dum å tar mig tid å ringa dig lr tar mig tid när du ringer! förut pratade vi jämt om inget lr om allt! ja vill flytta hem igen för att få vara med dig som vi va förut.. du är min Beelzebub å ja har jätte dåligt samvete för att ja är en skit.. men du vet att ja älskar dig mest!!

2008-05-16 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback