...

Mösspåtagning i tisdag. Det var roligt, men det brukar ju nästan alltid hända mindre roliga saker, så även den här gången. Att det ska vara så svårt att använda de få hjärnceller man ha och inse? Tydligen.

Sov som en gnu inatt, kom hem vid halv åtta och la mig då. Lite svårt att somna först, vaknade vid 23.00 med en huvuvärk som inte är från denna värld. Såg att Christine hade ringt, kommer inte ihåg vad hon sa. Men jag tog mig två treo och gick och la mig igen. Vaknade vid tio imorse, rätt utvilad faktiskt och mådde bra :D

Vi spelade även brännboll igår, vilket har resulterat i en satans träningsvärk. Tar mig knappt upp ur sängen :S
Nog trodde jag att man kunde springa lite helt otränad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback