9/5

Började dagen med att försova mig som vanligt. Fattar inte att jag sak vara så trött hela tiden. Jag är så less på det nu.

08.05 skulle jag möta Linda, jag kom dit vid kvart över och hon var ingenstans. Jag försökte ringa och smsa med inge svar så jag antog att hon försovit sig. Skyndade mig till skolan för att se en dansuppvisning. Den var ju bra... eller nått. Efter det var det redovisningar för projektarbetet, jag och Linda hade pratat med AK så vi skulle slippa göra det för tvåorna och bara göra det för henne och Henrik.

Linda kom mitt i en redovisning :P Även AK hade kommit till det klassrummet vi satt i, fick rå panik så fort jag såg henne, vi hade inte planerat något alls eftersom vi inte trodde att vi skulle göra det idag.
När redovisningarna var färdiga så kom hon och frågade om vi kunde göra det idag, vi kunde ju inte gärna säga nej. Så AK gick för att kolla vad Henrik gjorde, jag och Linda fick sätta oss ner och snabbt planera vad vi skulle säga och så. Men när hon kom tillbaka så sa hon att Henrik hade lektion och om vi kunde göra det på torsdag förmiddag i stället, det gick såklart hur bra som helst :P Jag blev tvungen att göra en lite glädje dans :D

Nu var det två timmar kvar tills vi skulle ha fotolektion och jag hade inget att göra, så jag följde med Johanna hem för att hon skulle hämta nå papper till revisorn. Vi plockade upp mamma på vägen ner för hon skulle följa med. Sen var det egentligen meningen att Johanna skulle åka tillbaka för att jobba, men hon tog lunch så vi gick på stan och kollade på kläder, Johanna skulle ju så klart prova massa massa kläder ;P Efter det så åt vi lunch, en macka med skagenröra! Mums! :D

Innan vi kunde åka tillbaka till skolan var jag tvungen hem för att byta skor eftersom vi skulle åka till Andersön och fota. Men när lektionen väl började visade det sig att skolan inte bytt däck på JB-bussen så det var körförbud, Prolympia hade inte heller bytt däck, alltså fanns det bara två bilar och plats för 10 pers, problemet var att vi var 15 i fotogruppen idag. Fem personer var då tvungna att stanna kvar på skolan, Veronica, Nathalie och Dajja "offrade" sig först. Sen så stannade även jag och Linda. Vi fick gå ner på stan istället och försöka ta lite vårbilder. Nathalie och Veronica var så sega så jag och Linda gick före och ner till badhusparken, men det var apla tråkigt där, nästan inge folk alls. Så vi gick upp på stan och tog lite bilder, vi var på väg att gå och köpa glass när Nathalie mötte upp med oss. Hon hade redan ätit en glass, men jag och Linda köpte mjukglass med chokladtopping, hur god som helst :D Årets första mjukglass dessutom. Skönt att sitta i solen, kolla på folk och bara slappa.

Nathalie gick tillbaka till skolan eftersom hon hade en lånad kamera, jag och Linda forsatte gå på stan och försökte ta några bra bilder, men tillslut blev det för tråkigt så vi åkte hem :P

Nu har jag nyss ätit, grillade revbensspjäll och pommes. :D Bara massa gott idag :D

Ikväll ska jag och Johanna gå och se "What happens in Vegas". Det ska bli rikitgt kul ^^ Får se om jag ser Emma, men jag sak försöka undvika henne ;P

image51



Teddes låt <3

Vad säger ni till någon som ni bara inte orkar med?
Låt mig bjuda något från sthlm som jag själv svänger mig med:

Du har punka på luvan, lyset är på men ingen hemma
Du har chall på kapsylen, kolan i baklås
Iq badboll, iq fiskmås

Blev du tappad på bb?
Bor du på beckis? Jävla puck
Du är född bakom flötet utan napp.
Kraftigt förvirrad, helt fucked up

Naturligtvis ska man lösa konflikter på andra sätt,
Men här snackar jag om dom som inte har en siffra rätt

Dom har punka på luvan, lyset är på men ingen hemma
Dom har chall på kapsylen, kolan i baklås
Iq badboll, iq fiskmås

Blev du tappad på bb?
Bor du på beckis? Jävla puck
Du är född bakom flötet utan napp, kraftigt förvirrad, helt fucked up!

Du har punka på luvan, lyset är på men ingen hemma
Du har chall på kapsylen, kolan i baklås
Iq badboll, iq fiskmås

Blev du tappad på bb?
Bor du på beckis? Jävla puck
du är född bakom flötet utan napp, kraftigt förvirrad, helt fucked up!

250 kg kärlek - Pucko-låten

image50

Klart han hejar på Man U :D:D >3>3




Det här är min låt tror jag nästan

An old man turned ninety-eight
He won the lottery and died the next day
It's a black fly in your Chardonnay
It's a death row pardon two minutes too late
And isn't it ironic, don't you think

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
And who would've thought it figures

Mr. Play It Safe was afraid to fly
He packed his suitcase and kissed his kids good-bye
He waited his whole damn life to take that flight
And as the plane crashed down he thought
Well isn't this nice
And isn't it ironic... don't you think?

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
And who would've thought it figures

Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way of helping you out when
You think everything's gone wrong and everything blows up in your face

A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic, don't you think?
A little too ironic and yeah I really do think

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
Who would've thought it figures

Life has a funny way of sneaking up on you
Life has a funny, funny way of helping you out
Helping you out

Alanis Morissette - Ironic




Dags för en rök! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gick inte på bion.. du anar inte vilken jävla huvudvärk jag fick på andersön. La mig nästan ner och dog bland stenarna.. trodde ett tag jag skulle göra det. Så somnade typ direkt när jag kom hem och vaknade nyss upp.. abow!
jävla andersön.

2008-05-09 @ 20:58:02
Postat av: Johanna

Tack än en gång =)
Fan vilken sjukt bra film... Min humor ;)
Fin bild du tagit!
Schysst du e mot tedde då ;)

Puss

Postat av: nathalie

värst vad du skriver för en gångs skull då :D var filmen bra?:D jag vill också se den!!!!

2008-05-11 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback