...

Gud vad skönt att vara hemma hos Maria igen. Det var ganska roligt. Ett jättefint dop, Theo var så snäll. Var tyst hela tiden.

Jag blev alldelens överväldigad när jag kom in i kyrkan, satte mig längst fram och kände hur tårnarna kom. Det var en mysko känsla. Tårarna kom även under dopet. Det var hur fint som helst.

Efteråt var det fika, jag satt vid Patricks mamma, syster, farmor och mormor. Tur att jag känner dom så väl, hade ju ingen att prata med. Men Nina satt en liten bit bort, så jag kunde växla några ord med henne iaf.

Trodde aldrig att vi skulle få komma hem. På slutet skulle det tas kort. Det kändes precis som ett skolkort, lite bråk och lite fjant. :P Men det var roligt.


Tror jag håller på att bli sjuk, det känns som om jag är på väg att få ont i halsen. Har hosta och är allmänt slut i kroppen.. :(


Kommentarer
Postat av: linda

dop är fina =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback