Mycket

Det har hänt mycket den senaste veckan, tog studenten i torsdags. Trodde inte att dagen skulle bli så rolig! Tack alla som gjorde dagen underbar! Tack för alla presenter och blommor! :D Allt var underbart! På kvällen var både jag och Christine opepp, men när vi väl kom ner på österäng blev det andra bullar. Till en början var det nästan mer poliser än folk :P Klas och Nathalies cube tog dom och hällde ut. Jag gav mitt till Johanna och drack som en idiot när poliserna inte såg :P

I lördags började fotbolls EM! WIIE! Har bara väntat i två år :P

Jag hoppas inte Spanien vinner med 3-0, för det betyder att Sverige kommer spela 0-0. Jag har räknat ut det här. Grupp As matcher slutade 1-0 och 2-0 likaså grupp B. Grupp Cs matcher slutade 0-0 och 3-0. Spanien ledde tills alldelens nyss med 3-0. Så nu finns det en chans att Sverige kan vinna sin match!! :D:D:D


Har kört  på körskolan, min körlärare sa att det nog inte skulle ta så lång tid. Började prata om halkbana och uppkörning! :D:D:D

Hoppas jag får körkort innan jag flyttar till pappa så jag för köra MIN ford :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback