Mandy Patinkin

När jag såg honom i Criminal Minds så tyckte jag att han var en bra skådis, men jag tänkte inte så mycket mer på det. Men när jag började kolla på Dead Like Me, kände jag mih tvungen att kolla upp honom mer eftersom han snabbt blev min favorit i den serien. I serien fick man kort höra honom sjunga, det lät rätt bra. Men idag när jag såg på Dharma & Greg, så skulle Gregs föräldrar på en "Mandy Patinkin konsert", det fick mig att börja fundera på om han sjöng också. Sen hittade jag den här:



Han sjunger Cat's in the Cradle" vilken är en utav mina favorit låtar, Mandy sjunger den på ett sånt sätt så jag bara ryser och får tårar i ögonen. Den är så himla bra, ingen annan version är lika bra. Så lyssa och njut av denna underbara röst.
(1:30 in i videon börjar Cat's in the Cradle, men lyssna gärna på det andra. Så vackert.)

Mandy Patinkin

Kommentarer
Postat av: Murki

Kommer man någonsin se honom på samma sätt igen? Han sjöng bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback