Läsa lite och sen sova. Boken är r

MMS

Läsa lite och sen sova. Boken är rätt bra, läs den om ni inte har annat för er. Eller som jag som sitter i en stuga mitt uti ingenstans och har apla tråkigt :) Måste tillägga att jag nog måste sluta heja på lag i detta EM. Alla som jag vill ska vinna åker bara ut. Jag trodde verkligen att Sverige skulle ta sig vidare från gruppen. Men när inte det gick tänkte jag att Portugal har verkat starka så dom går nog långt. Nej du. Då kom tyskland och vann. Efter det tänkte jag att Kroatien har ju spelat bra, vann gruppen och allt. Men då kom ju turkarna och vann, det var lite oturligt eftersom matchen egentligen skulle varit slut, men domaren la ju tydligen till tillägg på tilläggstiden. Ikväll var jag dödssäker på att Holland skulle slå ryssarna lätt. Hade kunnat satt alla mina pengar på att dom skulle vinna hela skiten eftersom dom spelat som gudar nästan. Men då kom ryssjävlarna och förstörde allt. IGEN! Imorgon/idag vill jag att Spanien ska vinna, jag hatar Italien. Men eftersom det har blivit tvärtom i dom senaste 5 matcherna funderar jag på att heja på dom bara så att Spanien ska vinna. Vem vet, det kanske funkar. Nej nu ska jag läsa lite. Sen måste jag sova. Natti Natti


Kommentarer
Postat av: nathalie

hörredu!:P dommaren la inte alls till tid på tilläggstiden ;) det var faktiskt precis på sekunden :P sådeså ;)

2008-06-22 @ 12:08:11
Postat av: Karro

haha jag hejar alltid på det lag jag vill ska förlora:P

Postat av: MammaMia

Heja Ryssland!

2008-06-22 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback