Körning

Wiie. Känns som det går jättebra med körningen nu. Hade fem(!) Lektioner nästan efter varandra idag. Jag hade bokat en dubbellektion kl 13.00 och en på fredag, men då var det en tjej i måndags som frågade om jag kunde byta med henne så jag tog hennes på idag kl 10.00. När vi var ute och körde så sa han att lektionen efter var ledig. Så jag hade tre lektioner på rad, sen en timmes lunch och en dubbel :P
Så nu är jag lite slut i huvudet.

På måndag har jag halkkörning, det känns skit läskigt :S :O Ska vara på körskolan kl 07.00 !! Huvva.

Han sa att förmodligen bara behöver 5-6 lektioner till bara. :D Dom skulle försöka boka uppkörningen i mitten av juli!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: nathalie

naaaaaaaaaaaajs:D

2008-06-11 @ 19:13:30
Postat av: Mamma Mia

Va duktig du är!!!!

2008-06-11 @ 21:39:32
Postat av: Johanna

Men vafan du skriver ju typ aldrig :P

Du får säkert köra med nån nörd ;)

Pyss

Postat av: Johanna

På halkbanan alltså ;)

2008-06-11 @ 22:54:21
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback