Slut.

Nu är jag slut som artist. Så aktiv som jag varit idag har jag nog inte varit på flera månader :P

Vaknade 06:30 efter ungefär 3,5 tim sömn. Körde i från 07:30 - 08:10, det gick ganska bra. Men jag har lite små grejer att jobba på inför uppkörningen. När jag kom hem hade jag planerat att sova, men jag hittade en bilaga till aftonbladet och började läsa den istället. Så vid 09:00 snåret la jag mig i sängen och kollade på sista avsnittet av Project Runway säsong 4, kan bara säga att rätt person av dom tre som var i finalen vann, alla mina favoriter hade åkt ut långt tidigare :P Efter det satte jag på musiken jag har när jag ska sova, men hittade massa roligt på fefo.se och mugglenet.com att läsa. Precis när jag var på väg att lägga ifrån mig datorn kom mamma in och frågade om vi inte skulle gå ner på stan. Jo visst. jag är inte den som är den. Vi gick omkring och kollade i affärer och jag köpte ett nytt ps3 spel av pengar jag egentligen inte har. Det är så många som fyller år, så jag ska nog ringa pappa lite senare ikväll och försöka lura till mig lite pengar >;) Johanna hade ingen lust att gå i affärer så vi mötes upp i badhusparken där hon och Asta var. Vi åt lunch på cafét där nere och bestämde oss för att gå till stan och se hur Asta var när det var mycket folk, hon var så duktigt :D Försökte bara äta upp en tax ;P Vi fick den smarta idéen att åka och bada med Asta och Tedde eftersom det var så varmt och samtidigt få se hur dom var tillsammans. Sagt och gjort så åkte vi till Rödön, Tedde fick sitta i framsätet medan jag och mamma fick trängas där bak :P När vi kom fram var det massa med människor där vi hade tänkt att vara så vi skulle gå en bit längre bort då Asta kutade ner till vattnet och människorna, hon ville inte lyssna när Johanna ropade och det tog ett tag att få tag i henne, hon är snabb som ögat :P Ingen blev rädd som tur är, dom tyckte bara att hon var söt. Nu har vi fått bevis på att Tedde är en riktig kåtbock, Asta ville leka och Tedde ville "leka". Även fast hon sa till honom så brydde han sig inte, hon skulle behövt bita ifrån rejält för att han skulle förstå. Vi hade faktiskt Tedde lös med Asta när vi kommit en bit längre bort och dom badade och greja. Men Tedde är en liten fegis han vågade inte simma så han var bara där han kunde gå medan Asta simmade som en idiot. :P Jag och Johanna tänkte att vi skulle hade, men vi kom halvvägs och vände för det var så kallt :P

När vi väl kom hem skyndade jag mig in i duschen och tänkte sen lägga mig att vila, men icke sa nicke. Vi skulle tydligen åka till Torvalla, så det var bara att sätta sig på bussen för att åka och träffa barnen. Det är alltid mysigt, men jag var inte riktigt på humör idag :P Vi fikade och fyllde barnens pool med vatten så dom fick bada, Emilia är helt galen. Hon bara slänger sig ner i poolen :P

Nu är jag hemma och ska försöka att göra så lite som möjligt och somna tidigt ikväll. Nu hoppas jag bara att maten är färdig snart, jag börjar bli lite hungrig. Kotletter och pommer :D Tror nog att jag ska se på Sunes jul samtidigt. :D

Gud var trött jag är, tror jag lägger mig ner och dör ett tag..

Nu ska jag lägga mig ner ett slag. Hörs sen. Hejvejs

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för idag =)

Hoppas att du kommer i säng i tid.

Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback