Hemma

Kom hem för någon vecka sedan. Pappa skjutsade hem mig. Det började så bra med punktering :P Men det löste sig. Förra måndagen började jag på ICA Kvantum, jippie. Det är så himla roligt. Förra veckan var jag på frukt och grönt. Packade upp frukt och grönsaker hela veckan. Gjorde fel och fick skäll av kunderna. I torsdags kom Sara. Så jag tänkte jag är låssas vara sjuk så får jag umgås med dom hela dagen. Men tror ni inte på fan att jag vaknade med halsonta. Det är så jävla typsikt. Men det var trevligt att Sara och barna var här. Så jag har haft ont i halsen sedan i torsdags. Men idag är det nästan borta, nej men då har jag väl bajs ont i huvudet. Tror inte min kropp vill vara frisk. Men jag ska gå imorgon på jobbet.


Det här skrev jag den 15/1, trodde det försvann. Men vilken tur att jag kollade nu och såg att det var kvar :P




Happ. Nu är praktiken på kvantum slut. Även fast jag itne tyckte att det var så jätte roligt, så kommer jag sakna det ändå. skumt du. Nu sista veckan har jag nästa inte alls varit i frukten utan har mest varit ute på golvet. En tjej från prolympia praktiserade där också, så jag hade någon att prata med. Det blev riktigt trevligt då.

Fyllde även år igår. 19 år. Wow. Men jag känner mig inte en dag äldre än 14 :P
Jag fick ett ps3 ( :D:D:D), en spel stol, det är nästan som en gungstol och det är högtalre i den så det blir en häftig spel upplevelse. 600 kr i presentkort på game. (Nej, jag tycker inte alls om att spela tv-spel ;) ) och lite sånt. :)

Var till Ann och åt middag, Mela var också där. Det var riktigt trevligt igår. Men det gick inte så bra på slutet :P


Imorgon åker jag till storuman. Nu känns det jobbigt att sätta sig på en buss och åka 5 timmar. Känns nästan som om att jag vill vara hemma. Har ju inte packat eller nått. >_< Men det blir nog bättre så fort jag kommer fram. Får jag hoppas iaf.

Jaja. Nu har jag fått skriva lite iaf. :) Så nu ska jag ta och gå ut med Tedde och sen se nya fnl :D:D
Hejvejs

Kommentarer
Postat av: nathalie

nu är de dags för ett nytt inlägg rebecca!:P

2008-02-06 @ 18:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback