Skola

Jahapp. Nu har jag kommit hem från Storuman. Det var roligt där första dagarna. Men sen blev det lite långtråkigt. Men det kanske var bra för mig att ha lite tråkigt ett tag :P
Men det var ju roligt att få träffa Joanna, mormor, Maria och Theo. Så söt han är! Jag tror jag dör!

Var på skidskytte igår med Linda. Det var faktiskt ganska roligt. Vi hittade ett jätte bra ställe att ta kort på åkarna. :D Dom kom rätt i mot oss :D Men jag är så sur att dom första bilderna blev suddiga, det hade annars blivit en bra bild på Björndalen. Men Men. Man får ta det man får. :P

Sitter och spelar på mitt älskade Ps3. Jag älskar det verkligen.

Jag funderar fortfarande på hur jag sak flytta över mina grejer utan att använda USB-portarna. Vill göra det så snabbt som möjligt så jag kan få dom att fungera igen, börjar bli lite drygt utan dom..


Kommentarer
Postat av: nathalie

hihi va roligt. skriv mer

2008-02-20 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback