...

Orka uppdatera, det är roligare med listor. :D



Under 2008 har jag hittils:

(x) Druckit alkohol
(x) Rökt
(x) Varit full
( ) Däckat
(x) Varit på fest
(x) Varit på fest utan att dricka
( ) Fått minneslucka
(x) Varit kär
( ) Älskat någon
( ) Haft ett förhållande
( ) Fått ett sugmärke
( ) Gjort ett sugmärke
(x) Kysst en främling
(x) Strulat med någon av motsatt kön
(x) Sovit i samma säng som någon av samma kön
( ) Sovit i samma säng som någon av motsatt kön
( ) Gråtit dig till sömns
( ) Vaknat av att du gråter
( ) Skrikit ord som hora och slampa till någon
(x) Slagit någon på skoj
(x) Blivit slagen på skoj
( ) Lärt känna över 10 stycken nya människor
( ) Åkt skidor
( ) Varit på solsemester
( ) Badat i havet
(x) Har haft snöbollskrig
(x) Sett en hel fotbollsmatch
(x) Inte sovit på en hel natt
( ) Varit på sjukhuset
(x) Sovit i över 12 timmar
( ) Sett en film mer än 10 gånger
(x) Tafsat
( ) Velat dö
(x) Fått ett IG
( )  Åkt buss i över 10 timmar
( ) Varit ute en hel natt
( ) Blivit tagen av polisen
(x) Fuskat på ett prov
(x) Svikit en vän
(x) Varit sjuk





Nämn någon som gjorde dig glad igår: Joanna.
Vad gjorde du kl 8 i morse: Snarkade på Joannas soffa.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Spelade spindelharpan.
Det sista du sa högt: "Var det inte jordan nyss?"
Vad har du druckit idag: Cola och oboy.
Vad var det senaste du åt: Popcorn <3
Vad är det för färg på din ytterdörr: Ful-brun.
Vad är det för väder hos dig just nu: Vet inte, det är så mörkt ute så jag ser inte.
Godaste glass-smaken: Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjo, kanske.
Sover du tungt: Oftast.
Drömmer du mycket: Ja, faktiskt.
Mardrömmar: Nästan aldrig.
Vilket ämne är roligast i skolan: Foto och historia.
Vad ser du om du tittar åt höger: Min pappa.
Vad gör dig glad just nu: Att få träffa vissa personer.
Vad ska du göra härnäst: Ska nog gå ut och röka.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Rätt trött.
Favoritgodis: Hm. Choklad lär det nog vara.
Klädsel just nu: Jeans och en grå tröja.
Musik just nu: Ingen alls.
Sommarplaner 2008: Att flytta.
Hur många kuddar sover du med: Typ fyra eller fem.
Spelar du nåt instrument: Jag lurar mig själv att jag kan spela lite gitarr ;P
Morgon- eller nattmänniska: Natt heltklart.
Vilka är viktigast för dig: Vänner och familj.
Bio eller promenad: Bio.
Snarkar du: Jag har aldrig sett några bevis på det :O
Stjärntecken: Vattuman.
Äckligaste insekten: Getingar och spindlar (SKADEDJUR!)
Vad vill du jobba som? Helst med djur. Men jag vet inte. Ett jobb men bra betalt och så lite jobb som möjligt ;)
Stökigt eller välstädat? Jag har det stökigt, men skulle gärna ha det välstädat.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Jaa. Det skulle vara rätt coolt :D
Vad gör du om du får hicka? Försöker allt för att få den att sluta.
Vad längtar du mest efter just nu? Jag längtar tills på torsdag, för då får jag träffa min mamma och Sara :D
Hur svarar du i hemtelefonen? "Rebecca"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Rebecca" eller "Hallå"
Antal timmar sömn inatt? Typ 4-5, men då sov jag på kvällen innan några timmar ;P
Sov du ensam? Ja.
Vad ser du fram emot? Torsdag. :D
Vad vill du ha just nu? Massa pengar!
Vem längtar du mest efter? Alla i Östersund, Christine, Joanna och Mohammad :P
Vilken buss åker du oftast? 1an, men åker inte buss så ofta längre. Jag kör fårrd :D
Vilken årstid är det nu? Slutet av sommar/höst
Anser du dig själv snygg? No no.





FOLKÖL I KYLEN: Nej, usch :P
NÅGOT HUSDJUR: Ja, Ymer. <3
NÅGON FAVORITRÄTT: Fiskpinnar, lassange och kebab.
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Nej.
PUDER PÅ DIG: Nej nej.
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Få jobb och bli rik. 8)
EN LEVANDE TRO: Det tror jag inte.
NÅGON SJUKDOM: Frisk som en fisk.
GYMKORT: Ehm, nja. Nej.
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Några.
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Bekanta bara.
NÅGON FAVORITLÅT: Många.
OM JA; VILKEN: Alanis Morissette - Ironic
DUSCHAT IDAG: Nej :O
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ingen kompis, men släkt. :O
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Nej.
NÅGRA MVG: Mjo.
OM JA HUR MÅNGA?: Fyra blev det.
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja.
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Jaa.
NÅGOT BEROENDE: Cigg och cola. Livet funkar inte utan det.
FIKAT IDAG: Jao, rostade mackor. :D
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Nja, inget som kan tänka på nu.
NAGELLACK: Nej.
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Jag har min tyska kompis. :P

VEM..

AVSKYR DU: Det finns några.
HÅNAR DU: Alla :D
DELAR DU MEST MINNEN MED: Joanna.
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Min mamma.
STÖR DU DIG PÅ: Ojoj, det är så många.
GOSAR DU MED: Ymer och Tedde.
LAGAR MAT: Pappa och jag när han jobbar.
DISKAR: diskmaskinen.
STÄDAR DITT RUM: Har inget rum :O Sover i vardagsrummet...
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: De flesta.

VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: Aftonbladet och Veckans NU. :P
BUSS ÅKER DU OFTAST: 1:an.
FRISYR: Har ingen typ. :P
DAG FYLLER DU ÅR: 25 Januari.
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Vinter och hösten.
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Östersund/Gävle.

VAD..

VAD GÖR DU NU: Tråkar framför datorn.
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Hm. Inget, för jag är ingen bra människa.
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Allt.
VILL DU ARBETA MED: Djur, helst hundar.
ÄR ROLIGAST JUST NU: "Det var gott faktiskt" xDD
HAR DU PÅ DIG NU: Jeans och en grå tröja.
HAR DU FÖR SMINK: Inget.
ÄGER DU FÖR SKOR: Jag har nästan inga skor (A)
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 40-41
LÄSER DU FÖR BOK: "Å andra sidan"
SKA DU GÖRA NU: Gå och röka.
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: Sig själv.

KALLT UTE?: Mjo, ganska så.
IDROTTAR DU?: Varje dag. Eller nej. Tvärtom.
ELITNIVÅ: Javisst.
SISTA DU ÅT?: Popcorn.
HAR DU EN GITARR?: Men det är väl klart. En akustisk och en el-gitarr.
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: England. <3
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD?: Ja, det är roligt.
MARIO ELLER SONIC?: Mario.
HAR DU BRA HÖRSEL?: Inte speciellt.
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: Jaa. :D Det är apla roligt.
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?:  Det blir en del. Speciellt under OS :P
NÄR SPYDDE DU SIST?: Det var nog när jag fyllde år. :P
VARFÖR?: Ingen aning (A) Det var ingen sprit inblandat. ;)
BÄSTA JEANSMÄRKE?: Det spelar ingen roll, bara dom är skönt.
DESIGNKLÄDER ELLER H&M?: Spelar ingen roll.
SENAST SPELADE DATASPEL?: Spinderharpan eller Jane's Hotel.
HAR DU NÅGON PIERCING?: Jodå. Tre styckna..
HAR DU NÅGON TATUERING?:  Dja. Tre här också.
ÄR DU RIK?: Inte än. Men snart förhoppningsvis.
TYCKER DU OM INDIEPOPARE?: Jag bryr mig inte om dom.
HAR DU BRA BETYG?: Dom funkar.
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: G i både A och B.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej gumman!

Jag längtar också till torsdag :o) Puss

Postat av: nathalie

rebecca, vem är den där mohammad egentligen?;)

2008-08-19 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback