Roligt

Inte för att jag blivit utmanad. Men det är så roligt :D


- Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag:

Hudkräm, andvänder inte så mycket mer

- Äter helst till frukost:
Gröt eller rostade mackor :D

- Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:
Badar nästan när som helst, men typ 20 kanske

- Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i:
England <3
 
- Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck:
1, tycker inte om kaffe.

- Ser helst på TV:
Filmer och serier :D

- Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja:
Fotboll!!

- Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis:
Hur mycket som helst!

- Om jag vann en miljon på triss skulle jag:
Resa bort!

- Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva:
Sitta i en vattenpöl.

- En maträtt som skulle ätas varje dag året om:
KÖTT! :D

- Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad:
ingen aning.

- Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol:
En sommar med bara värme och ingen sol. Går inte att leva utan jul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback