omg, jag dör

eller så inte.


Jag hade sjukt roligt hos Joanna i helgen. Var ut i fredags, var på trean var typ inge folk alls. :P Gick hem till Joanna och sen pratade i telefonen rätt länge.

Tack för i helgen, jag ville inte åka hem <3

Måndagen var ju väldigt rolig.

Började med att jag försov mig, skulle möta Nathalie utanför körskolan kl 10. Men vem tror ni inte vaknade klockan 10, jo jag. När jag väl kom dit gick det ännu bättre. Gjorde repetitionen flera gånger och det gick bara sämre och sämre. Jaja, till slut gick jag till skolan och när jag kom dit blev jag så glad när jag fick veta att praktikanten Eva skulle ha lektionen. Det finns inte ord för att beskriva mitt hat mot denna person. Det är lika stort som mitt hat mot HV71 och Anna Skipper.

Eftermiddagen blev lite bättre, åkte ner på stan och köpte Guitar Hero 3 :D Men fan 899 kr :O:O Jag trodde inte att det skulle vara så dyrt. :|

Har lite smått ångest över projektarbetet, har inte skrivit färdigt berättelsen än.


På fredag blir det troligtvis utgång med Ann och Mela. Det ska bli kul :D


Nu ska jag försöka göra lite skolarbete, även fast det inte kommer gå så bra :P

Hejvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback