Mycket

Så mycket att göra, så lite tid!

Det gäller även skolarbete, men det skiter jag i :P


Jag har så mycket jag vill göra i sommar, men vet inte om tiden eller pengarna räcker. Jag måste nog på på rådhusgatan och erbjuda mina tjänster ;P

Saker att göra i sommar:

Studenten
Fotbolls EM
Packa till flytt
Midsommar
Storumandagarna
Flytta
Yran
30-års fest

Saker jag vill göra i sommar:

Kolmården
Åka till Borås för att se Elfsborg
Gå på ullared
Träffa kompisar


Jag ska göra allt i sommar! Måste bara planera bra!

Kommentarer
Postat av: Syster 2

Vi har tänkt försöka ta oss till Ullared i sommar så då kan du ju följa oss, du har säkert flyttat ner då.

2008-04-14 @ 22:12:21
Postat av: Emma

HP då? :P

2008-04-14 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback