Men du

Hit vill jag åka http://www.e-hjemmeside.dk/yuleball/side.asp?Id=5211
Men jag kommer aldrig våga göra det själv, så jag måste bli kompis med någon som är en riktigt HP-nörd och tycker om konvent :P

Ang. förra inlägget.  Ja, jag är en Harry Potter nörd. Har alltid (nästa) varit det och kommer förmodligen alltid att vara det. Jag älskar allt som har med HP att göra, läser mycket fics och grejer.
Jag har försökt att inte visa allt av min nördighet, men det går inte att dölja för evigt :P Jag tar varje tillfälle jag får till att prata om Harry Potter och när jag bodde i Gävle var det mest HP jag pratade, skrev även flera arbeten om det.

Tedde bilden fick följa med eftersom jag försöker smyga in honom lite överallt, tillsammans kan vi ta över världen >;) Eller så är det någon som tycker han är söt och vill ha honom så jag slipper honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback