Hjälp

Det är spindelinvasion! Inom loppet av några timmar har jag dödat inte mindre än fyra spindlar :O Två som var hur stora som helst! Både jag och Joanna är livrädd för dom.

Den första var i husvagnen när vi skulle gå och lägga oss. En spindel stor som ett hus nästan. Båda två får panik och skriker som as så fort den rör på sig, men tillslut lyckades jag döda den med en skärbräda.

När vi väl kommit in i huset igen och satt oss i vardagsrummet, ser jag ännu en spindel. Större än den förra. Med hjälp av en tidning dör den också.

Tillslut vågade sig Joanna in på toa, men skrek snart efter hjälp. Då var det en som inte var så värst stor och när jag står och funderar hur jag ska få död på den springer det en annan på golvet.  Så jag slänger en tidning på den ena och slår ihjäl den andra med en annan. För att försäkra mig om att den första var död så hoppar jag på tidningen.

Så nu sitter vi i vardagsrummet igen, ingen av oss vågar sova och pappa kommer inte hem förens på onsdag. Vi kommer inte överleva...

Nu har vi hittat en radarflaska som är våran vän i kampen mot spindlarna.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag brukar ju säga att små spindlar är stora.
Och dom där snuskarna finns inte ens ord för hur stora dom var. Nu är dom borta. And may they rest in pieces!

2008-04-29 @ 03:34:17
Postat av: Karro

hahah men stackare!

Postat av: nathalie

hahaha, du vet, jag hade ju en spindel i min stuga:P som KRÖP PÅ MIG. lycka till i din stuga;)

2008-04-29 @ 12:52:05
URL: http://nalaaa.blogg.se
Postat av: Karro

för att jag har typ inget att göra när det är lov. haha men du spindlar är inte så farliga :P

2008-04-29 @ 13:41:18
URL: http://kolsyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback