Utmanad av Linda

Regler: Varje spelare börjar skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Jag blev utmanad av Linda.

1. Jag är galen i fotboll, kollar på alla matcher jag kan.
2. Jag älskar att sova, skulle kunna sova hur mycket som helst.
3. Jag är besatta av Harry Potter.
4. Jag tycker att Alan Rickman är världens bästa skådespelare.
5. Jag skulle vilja vara född på 1800-talet .
6. Jag skulle vilja att vampyrer och drakar fanns på riktigt.

Jag utmanar följande personer;

Sara, Johanna, Joanna, Nathalie och Veronica.

Kommentarer
Postat av: nathalie

MEN, inte utmanad IGEN. jag har blivit utmanad av karro, linda och dig nu:P

2007-11-12 @ 10:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback