Tralallaa

A is for age: 18.
B is for booze of choice: Cider.
C is for career: Går fortfarande i skolan.
D is for your dad's name: Stefan
E is for essential items to bring to a party: Sprit.
F is for favourite song at the moment: Min flickvän med Boll.
G is for favourite game: GTA.
H is for home town: Storuman (Östersund)
I is for instruments you play: Gitarr.
J is for jam or jelly you like: Hjortronsylt.
K is for kids: Nono.
L is for living arrangements: Bor med mamma, Janne och Tedde i en lägenhet.
M is for mother's name: Pia.
N is for name of your crush: För tillfället bara kändis-crush i Damian Lewis och som alltid Alan Rickman.
O is for overnight hospital stays: Har väl varit någongång.
P is for phobias: Spindlar, getingar, små utrymmen, döden och spöken :)
Q is for quotes you like: If velvet could speak it would sound like Rickman.
R is for relationship that lasted the longest: Hm. har inte haft något långtförhållande.
S is for sartorial style: Blandat.
T is for time you wake up: Vid halv åtta och tio på vardagarna och 13- 15 på helgerna.
U is for underwear: Det som jag köper?
V is for vegetables you love: Gurka, majs, tomater och lök
W is for weekend plans: Inget som vanligt :P
X is for x-rays you've had: En tror jag.
Y is for yummy food you make: Nudlar och steka hamburgare är väl det jag kan :P
Z is for zodiac sign: Vattuman.
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Alla som vill göra den.
Ä är för älsklings trend: Eh. Jag följer inte trender :P
Ö är för en önskan just nu: Att jag vinner massa pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback