Sweeney Todd - The Demon Barber of Fleet Street

Home sweet home säger (03:16):
Ahhhh!!
Home sweet home säger (03:16):
Jag tror jag drömmer!
Home sweet home säger (03:19):
Det ska komma en film nästa år som heter Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, men Johnny Depp, Alan rickman och om det inte vore nog är även Tony Head men! Och Sacha Cohen.
Men alltså mina tre favorit skådisar i en och samma film! :D:D:D:D:D Jag tror jag dör!!

Home sweet home säger (03:22):
Och Tim Burton som regissör!! :D:D:D Kan det bli mycket bättre? Jo det kan det!! Den utspelar sig på 1800-talet dessutom!! :D:D:D:D
Home sweet home säger (03:23):
Jag är så glad att jag skulle kunna springa runt hela Östersund!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D::D::D::D::D::D::D::D:D::D::D::D:D::D::D
*
Du har precis skickat en vibb.
*
Home sweet home säger (03:27):
och det blir bara bättre och bättre!! Det är en thriller och musikal också!!!
linda hjärta johan säger (03:28):
xd
Home sweet home säger (03:28):
Och det är två stycken till från Harry Potter!! Hon som spelar Bellatrix Lestrange och Han som spelar Peter Pettigrew!!!!

Orkar inte skriva om det från msn. Men fattar ni?! :D:D:D:D:D




Kvällen blir bara bättre och bättre, när jag slog på tvn är det Blow Dry! Så då får jag se Alan Rickman innan jag somnar :D:D:D Min video är ju sönder så jag har inte kunnat se den :D:D:D Men nu kan jag det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback