Funderingar

Idag kom jag och tänka på min gamla kompis Lisa, det känns nästan inte som om vi har varit kompisar. Det var en hel evighet sen. Men jag saknar verkligen att ha henne som kompis, vi kunde prata om allt. Vi pratade i telefonen i flera timmar i sträck. tjyv rökte och drack häxblandningar. Men sen blir det väl så att man går åt olika håll, man vill olika saker. Iaf med vissa blir det så.


Julbak ikväll. Det var hur roligt som helst och hur gott som helst med lussekattsdeg :D:D Vi ska ta pepparkakorna imorgon istället :D Så ikväll gjorde vi lussekatter och knäck. Lyssnade på julmusik och drack muljust och glögg. Det kändes som om det var jul. :D

Nu är det bara några dagar kvar tills jag åker :D:D:D Har börjat packa väskan.. Det ska bli så grymt roligt :D




Kommentarer
Postat av: linda

Hihi gott med julbak! Hoppas du får SKITKUL i Thailand :-D

Postat av: Johaaaniiii

vet precis hur det känns...
Att man kan vara så nära och man tror att man alltid ska vara vänner ochalltid finnas för varandra.. men det blir inte alltid som man tror!
Tace Care... Ha en TOPPEN resa...
Pusss Pusss

2007-11-29 @ 19:54:47
URL: http://johaani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback