Foto

Vi har foto nu. Hahahaha. så snygga bilder. Men jag vet itne om jag vågar lägga upp den snyggaste ;P Linda blir nog arg då. xDD

Men det skiter vi i :D:D


Säg inget till Linda bara ;P xDDD




Happ happ. Imorgon ska vi vara barnvakt till Kevin och Emilia för Johanna ska till Sundsvall.




Jag längtar tills jag kommer hem, så jag kan se CSI :D

"Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är CSI i dag!! Hurra, hurra, hurra!"



Nu har jag kollat färdigt på The Forsyte Saga, 12 timmar. Men det var skit bra ju! Men jag tyckte synd om Soames och jag hatade Irene.. Nu ska jag köpa böckerna och läsa dom :D

image19

Jag tyckte Damian Lewis var en så bra skådis så jag ville se nå mer som han var med i, då hittade jag en serie som heter Life. Den verkar skit bra. Handlar om en polis som suttit i fängelse i 12 för ett brott som han inte har begått. När han kommer ut ur fängelset så börjar han jobba som polis igen.





Jag har även börjat inse att Harry Potter verkligen är slut! Det har ju bara tagit 4 månader eller något sånt. Men när Dödsrelikerna kommer ut på svenska kommer jag nog att fatta det riktigt och då kommer det komma ännu mer tårar. Det är löjligt jag vet, det är ju bara en bok. Men den har ju funnits i mitt liv så länge, varit den del av det. Och nu när det bara är slut så känns det nästan som om något jag tycker väldigt mycket har har ryckts ifrån mig...

image22


Hej vejs för nu. ^^




Tog bort bilden för att inte Linda skulle bli så arg :P
Hoppas att alla hann se den xDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback