Senaste tidens bravader

Praktiken går bra, den är inte så utmattande. Har följt med på lite städningar och sånt.
Men jag kan säga att jag faktiskt saknar skolan lite, det är inte just lektionerna, utan människorna..

Var i Storuman i helgen, det var riktigt roligt. Sov hos min mormor. Känner mig så elak när jag inte är hemma hos henne. Men jag vill ju träffa mina kompisar. Vid midsommar ska jag ju vara i stugan så då får hon träffa mig mycket.

Drack lite i fredags, var på trean. Det var roligt. Dom är så roliga dom där människorna ;P Det blev nog lite för mycket för mig. ;P

Har massor med skolarbete som jag måste göra. Men jag har ingen ork till det. Har två svenska grejer som jag skulle ha lämnat in idag. Men ingen av dom är färdiga. Ska försöka göra färdigt om inte båda så iaf en sak ikväll.

Har kollat på en lite små skum film idag, Notes on a Scandal. Den var itne som jag trodde att den skulle vara. Men jag har inte kollat färdigt på den än heller, orkar nog inte det ikväll.

Sitter och kollar på Jerry Springer nu, det är helt sjuk. Fattar inte hur dom orkar hålla på som dom gör. ;P


Jag fick nästan en hjärt-attack igår när jag kollade på sista avsnittet av CSI. Skrek till och fick skit ont i hjärtat! :O
Vill att det ska bli september nu! nununununu!!!

onsdag ska jag på Pirates!! Det ska bli så kul!! Han är så snygg! Johnny Depp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback