Dumdidum

Jag älskar att ha trådlöstnätverk! Då kan jag sitta på balkongen, kolla på folk, röka och sitta vid datorn samtidigt. :D

Christine var här ikväll. Vi satt och rökte vattenpipa i flera timmar, det är så grymt gott :D Men man måste vara med vanliga cigaretter så man får i sig lite nikotin. ;P
Vi höll på och härja så jag blev alldelsens trött. Men det var roligt iaf. ^^

En sak som jag inte tycker om är den här jävla flygstrejken. >__<  Jag skulle egentligen åka till min pappa på fredag, men det går inte nu. För han kommer inte hem förens på söndag :( Gubben som skulle avlösa honom kan inte komma ner till Danmark :(

Han lät faktiskt lite ledsen när han ringde och sa det. Men han ska betala min flygbiljett nästa helg så jag kan hälsa på honom då. Hoppas bara strejken är över, för jag vägrar åka tåg.. Han sa att vi skulle köpa ett nytt spel till mitt Wii då. :D Han tyckte Zelda lät bra, men det tyckte inte jag. ;P

Det var jätte mysigt att hälsa på Sara och dom i helgen, vi grillade och rökte vattenpipa. Hur trevligt som helst. :D

I söndags var det morsdag, då hade Janne köpt en smörgåstårta som vi åt till lunch, eller det var frukost åt mig. ;P
Efter det så åkte vi till Johanna och gjorde en tårta, så vi åt mer smörgåstårta och vanlig tårta. Det var så smarrigt. :D

Åt jordgubbar för första gången i år i helgen också, det var så gott! När man får äta det känns det verkligen som att sommaren är på väg..

Imorgon kommer Sara, Måns och Hugo. Det är alltid lika roligt att träffa dom. Barna är så himla söta. :D

På onsdag ska vi åka till Gävle :D:D
Första gången sen vi flyttade för två år sedan som jag är där, jag har åkt igenom, men det gills inte..
Ska träffa Sandra och fika lite. Det kommer nog att bli lite konstigt. Vi har inte pratat varken på telefon eller träffats på två år. Har bara pratat lite på MSN. Hoppas att det inte blir bara pannkaka av allt. Jag längtar verkligen..

Hittade lussekatter i frysen, så jag tog mig två och ett glas mjölk. Kändes nästan som om att det var jul igen.. Jag ällskar lussekatter.

Jaja, nu ska jag surfa vidare. Borde göra skolarbete, men gärna orka. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback