Bara för att det är roligt ^^

Har snott den här grejimojen av Nathalie ^^

Tre namn du går under:
1. Rebecca
2. Becca
3. Beccis

Tre saker som skrämmer dig:
1. Döden
2. Spöken
3. Spindlar

Tre saker du har på dig just nu:
1. Mössa ;)
2. Strumpor
3. T-shirt

Tre av dina favoritband just nu:
1. Ozzy Osbourne
2. Tenacious D
3. Marilyn Manson

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Ozzy Osbourne - Road to nowhere
2. Culture Club - Karma chameleon
3. Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's

Tre fysiska saker som du attraheras av:
1. Ögon
2. Hår
3. Rumpa

Tre av dina hobbys:
1. Vänner
2. Film
3. Musik

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Pengar
2. Utlandsresa
3. Sommarlov

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Hoppa fallskärm
2. Rest mycket
3. Bott utomlands

Tre saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
1. Att jag är bortskämd
2. Att jag är lat
3. -
(Fast det är något jag erkänner ofta. :P Men jag behövde något att skriva dit. ;) )

Tre saker du tänker på just nu:
1. Sova
2. Joanna. :P
3. Att få träffa Måns och Hugo

Tre affärer du handlar i:
1. Stadium
2. Game
3. Coop. ;P

Kommentarer
Postat av: nathalie

visst är den rooooolig:D

2007-05-26 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback