9/5

Jahopp. Så har praktiken börjar, även ett nytt liv. Iaf några veckor.
Mamma tvingade mig att börja med GI med henne. Det har bara gått två dagar men jag är så jävla less på sallad, jag vill ha cola och popcorn. Men det är bara att härda ut. Nästa helg ska jag till storuman och då jävlar ska jag både supa och dricka cola :D Ska inte käka en endaste lite grönsaksbit, om den inte är i en hamburgare förstås. ;P

Min pappa kom på besök idag. :D
Vi åt kebabkebab city, men jag fick ta extra mycket sallad istället för strips och dricka vatten istället för cola.
Jag fick två tv-spel utav honom. Family Guy ( xDD) och Need for Speed; Most Wanted. Jag fick även veta att mitt Wii kommer om typ en vecka, synd bara att det kommer hem till honom och att han bort 60 mil bort >__<
Men jag ska snart åka och hälsa på honom om tre vecker typ.

Jag måste snart börja på körskolan, nu när jag har praktik så kan jag köra hur mycket som helst nästa. Ska försöka ta det så snabbt som mögligt. Skulle vara grymt skönt att ha det innan sommarlovet, men det är typ omöjligt. ;P

Manchester United vann ligan :D:D Nu ska dom bara vinna FA cupen mot Chelsea också så är allt super! :D

Imorgon är det hockey igen, då ska Sverige spöa Slovakien! Vi ska vinna guld iår igen! :D

Nä, nu ska jag gå och spela lite tv-spel :D

Kommentarer
Postat av: nathalie

sverige spöade ju slovakien med 7-4, men fan va spännande det var ett tag:P

2007-05-09 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback