26/5

Dumdidum.

Nu har mina syskon kommit hem från Tunisien. Eller det var några dagar sedan. Men jag fick en jätte fin, blå vattenpipa :D Ska testa den sen. Ska testa min syrras imorgon.. ^^


Det är så tråkigt nu när typ alla serier som man kollar på har haft säsongs avslutning. Desperate, Lost och CSI. Fick hjärtsnörp på slutet av alla tre. Dom tänker inte på mitt hjärta. :(
Vill ha mer CSI nu! nununununu!! Vill se hur det går ju!

Var och såg Pirates i onsdags, jag tyckte den var bra. Även om den inte slutade som man trodde att den skulle göra.. Det är ett faktum, Johnny Depp är hur snygg som helst! Skulle lätt kunna gifta mig med honom. ;P

Jag längtar tills på onsdag! Då far jag till Gävle, ska träffa Sandra och så. Kan inte fatta det det är nästan två år sedan vi sågs senast :O Det känns inte som att det har gått så länge. Saknar verkligen den klassen, vi hade hur kul som helst.. :(

Sen på torsdag åker jag vidare till Surahammar eller Dalkarstorp, Elingbo rättare sagt och mamma åker hem till Östersund. När jag kommer till pappa får jag äntligen mitt Wii! Som jag har väntat. Det tog bara nästan ett halvår. Men snart har jag det i min hand! Jag ska spela och spela och spela. Hoppas vi kan spela lite kubb då, ha Elingbo-mästerskapet kanske. Även fast vi jämt brukar få stryk så är det kul. ;P

Nu tror jag faktiskt att det är dags att sova. Även fast jag inte är speciellt trött längre, var ganska trött förut, men det har gått över nu.. ^^


God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback