2/5 - 07

Sista april var lite annorlunda jämfört med tidigare, andra år har jag alltid kollat på majbrasa och druckit. Men i år var jag bara hemma med min stora syster och henne lilla tjej.

Vi grillade, höll på att elda ner hela huset typ. Johanna sprutade tändvätska överallt :O
Men det gick bra. Köttet blev nästan gott ;)

På kvällen spelade vi bara kort, Linda kom över en sväng. Det var trevligt.
Johanna skulle absolut ner på stan för att se om det var nån hon kände där.
Men ack vad hon bedrog sig, det var typ bara fjortisar. ;P

Hon fick iaf köpa med sig kebab hem, så vi mumsade kebab när hon kom hem :D

Det blev en riktigt trevlig kväll :D


Senare

Fy fan, vilken jobbig lektion och den är inte slut än. :(
Började med att gå upp för ett jävla berg, det är ju tur att man har sån bra kondis.  Eller så inte!
Höll fan på att svimma flera gånger :P
Tror att det är dags för mig att börja jobba på konditionen xD



Kommentarer
Postat av: nathalie

vi levde ju när vi kom ner också!:)

2007-05-02 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback